Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

Reklamacja i gwarancja

  Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od klienta, można skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który klient otrzymuje wraz z towarem.

Aby reklamacja została rozpatrzona, należy spełnić następujące warunki:

 

  • do zwracanego produktu dołączyć należy dowód zakupu wraz z gwarancją, oraz opis usterki.
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

 

Zwrot produktu – gwarantowane 10 dni na zwrot

  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnia się  poniższe warunki:

 

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączony jest dowód zakupu i gwarancja.

 

Środki za zwrócony towar zwracamy w ciągiu 14 dni roboczych na podany wcześniej rachunek bankowy.

Zwrot nie obejmuje kosztów dostawy

 

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl